NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Kemish Miegoń_mexad Prele AU Hando Geyer Nano Brzezinski/Kazimierczak Sawa Dyba Garapich Teodorczyk

Warsztaty

Zapraszamy na bezpłatne warsztaty



Jak w 60 minut przygotować kampanie w Programmatic

26 kwietnia 2016 r, podczas konferencji:

Podczas warsztatów pokażemy uczestnikom jak w prosty sposób przygotować kampanie w Programmatic wykorzystując dostepne narzędzia.
Zaczniemy od analizy przykładowego briefu kampanii, rozpoznania grupy docelowej, nastepnie przejdziemy do przygotowania kreacjii za pomocą naszego HTML5 Studio.
Kolejnym etapem będzie założenie kampanii w systemie: wybór odpowiednich mediów, kryteriów targetowania, ustawienia opcji retargetingu.
Pokażemy jak najlepiej rozplanować budżet, aby był wydany w sposób najbardziej efektywny.
Na końcu przedstawimy dostepne raporty z kampanii.

Zapraszamy na warsztaty dla marketerów oraz przedstawicieli domów mediowych i agencji.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny a liczba miejsc ograniczona (2 grupy po 15 osób).

Godziny rozpoczęcia zajęć:

Grupa 1: 12:30 - 13:30

Grupa 2: 13:45 - 14:45

Aby sprawdzić dostępność miejsc oraz dokonać zapisu, prosimy o kontakt:

Małgorzata Hryckiewicz tel. 784 499 121 e-mail: malgorzata.hryckiewicz@nonoobs.pl

 

Warsztaty poprowadzą eksperci z firmy Adform:

Maciej Musioł  publisher sales director CEE, Adform

Prowadzeniem działań marketingowych w Internecie zajmuje się od 2000 roku, gdy rozpoczął pracę w IDMnet (Internetowym Domu Mediowym net, jednej z wiodących sieci reklamy internetowej w Polsce) na stanowisku account managera. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał realizując strategie obecności w Internecie m.in. dla: WBK SA, Empik.com, Emax SA, BPH SA, Trader.pl. Obecnie w Adform -  niezależnej firmie oferującej rozwiązania technologiczne z zakresu  programmatic agencjom mediowym, reklamodawcom i wydawcom – gdzie zarządza współpracą z wydawcami w regionie CEE, zajmuje się kompleksową strategią rozwoju i wdrożeniami produktów dedykowanych dla wydawców – SSP (supply side platform) i DMP (data management platform). Absolwent Wydziału Zarządzania Politechniki Lubelskiej. Autor licznych artykułów z dziedziny e-marketingu m.in. w magazynach: Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, Pro-kreacja. Prowadzi szkolenia i wykłady z zakresu marketingu interaktywnego.

 

 Igor Ruczynski programmatic solution manager CEE, Adform

Pomaga firmom wejść w świat programmatic opierając się przy tym na wieloletnim doświadczeniu zdobytym w wiodących domach mediowych oraz dziale mediów T-Mobile i stosując agileowy sposób myślenia. W swoich działaniach hołduje zasadzie ciągłego uczenia się. Zaabsorbowany światem nowych technologii i polską sceną startupową. Członek grupy roboczej „Programmatic” przy IAB Polska oraz autor lub współautor publikacji branżowych.