NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Kemish Miegoń_mexad Prele AU Hando Geyer Nano Brzezinski/Kazimierczak Sawa Dyba Garapich Teodorczyk

Program

Program adUniverse 2016 będziemy publikować sukcesywnie. Śledź naszą stronę oraz informacje na naszym kanale FB :)

Dzień 1

08:45-09:00

Kawa/Networking #

09:00-09:10

Otwarcie konferencji adUniverse 2016 #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


09:10-09:40

Świat digital marketingu z punktu widzenia marketera#

Ewolucja na rynku reklamy digital, nowe wyzwania, możliwości, ad block, mobile, wielokanałowość i wiele platform, problemy z pomiarem i różnice w statystykach. Integracja wielu systemów, atrybucja kanałów przy generowaniu sprzedaży. Problemy małego, średniego i dużego marketera. Jak się ma do tego świat dostawców technologii i rozwiązań reklamowych? Po co agencja? Czy nadal jest potrzebna? Do czego?

Adam Dyba

Adam Dyba

head of programmatic, 4Finance


09:40-10:25

Content marketing trends for 2016 (b2c/b2b) comparing with programmatic market. Best practices and advices (good vs. bad strategy). Content marketing future – are we following to programmatic content? Be ready for upcoming trends!

prezentacja w języku angielskim

Steve  Kemish

Steve Kemish

Managing Partner, Junction Agency. Lecturer, IDM. Keynote speaker


10:25-10:40

Q&A ze Steve Kemish'em#

Prowadzący

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


10:40-11:10

Case Study Show – przykłady kampanii programmatic z rynku polskiego oraz wybranych krajów europejskich#

Przykłady zrealizowanych kampanii programmatic ze szczególnym uwzględnieniem:
• rynku danych w Polsce
• kanału display wizerunkowego jak i efektywnościowego
• kanału wideo online
• kanału mobilnego

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad


11:10-11:40

Kawa/Networking#

Sala A

11:40-12:00

Przykłady kampanii Programmatic Rich Media #

Odkryj możliwości interaktywnych formatów Programmatic Rich Media oraz ich znaczący wpływ na efektywność kampanii. Zobacz przykłady dużych kampanii realizowanych z Adform oraz poznaj nowe formaty i powierzchnie desktop i mobile udostępnione w modelu programmatic przez największych wydawców w Polsce.

Paweł  Żelazik

Paweł Żelazik

brand solutions sales manager CEE, Adform


12:05-12:25

Dark Data oraz Dirty Data, czyli dwie ciemne strony danych - Big Data#

"Mroczne" i "Brudne" Dane, które zalewają dziś internet spędzają sen z powiek analitykom i marketerom, sabotując ich żmudną pracę. Około 90 proc. danych w internecie to Dark Data, a blisko 10 proc. wszystkich danych w mediach społecznościowych – to z kolei Dirty Data. 

Na czym polega ciemna i brudna strona analityki danych i jak można z nią walczyć?

Maciej  Sawa

Maciej Sawa

chief commercial officer, Cloud Technologies


12:30-12:50

Dane i optymalizacja – dwa filary sukcesu marketingowego#

Dzisiejszy świat internetowego marketingu opiera się na wykorzystaniu danych. W jaki sposób zbieramy w Netsprincie dane oraz jak je wykorzystujemy do ciągłej optymalizacji realizowanych przez nas kampanii.

Iwona  Kaźmierczak

Iwona Kaźmierczak

business development director, Netsprint

Tomasz  Brzeziński

Tomasz Brzeziński

business development director, Netsprint


12:55-13:15

Target groups are out – How to leverage search queries to a more effective targeting#

Data rules the programmatic world. But when it comes to user intent, most marketers rely on assumptions. By analysing concrete search queries on different online media, Search Retargeting provides marketers reliable predictions about user’s interests. This case study shows how appropriate ads are delivered to the right user - at the right time, in the right place.

prezentacja w języku angielskim

Christian  Geyer

Christian Geyer

chief executive officer, Nano Interactive


Sala B

11:40-12:00

Komunikacja digital OOH - efekt WOW, dzięki któremu pozyskasz tysiące klientów#

Jak osiągnąć oczekiwane cele poprzez komunikację Digital OOH. Case study z realizacji dla IKEA i HAVAS MEDIA na nośniku dedykowanym oraz walentynkowa kampania dla Rossmann oparta na łączeniu online'u z offline'm.


12:05-12:25

Połączenie automatyzacji i manualnej obsługi kluczem do sukcesu w realizacji kampanii w modelu programmatic#

• jak realizować kampanie w modelu programmatic tak aby dawały satysfakcjonujące rezultaty
• dlaczego klasyczne podejście do planowania i zakupu mediów jest bardzo przydatne w modelach automatycznego zakupu
• dlaczego tradycyjny, szczegółowo rozpisany mediaplan jest problemem a nie zaletą


12:30-12:50

Myślą jedno, mówią drugie, czyli poznaj swojego klienta - Drilling down customer experience#

Aby kampanie online były efektywne, muszą być zaplanowane i wynikać z ustalonej strategii. Zaplanowanie całościowej ścieżki komunikacji jest niezbędne, aby skutecznie docierać do klientów.  Kampanie online pozwalają poznać naszych klientów, a to pozwala docierać do nich z ofertą zgodną z ich zainteresowaniem. Dane deklaratywne kontra dane historyczne? Które dane pozwolą przygotować precyzyjną kampanię? Wczytaj się w zachowania klientów i analizuj dane, aby osiągać lepsze efekty.

Judyta  Mojżesz-Zimonczyk

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

head of PR & marketing, INIS

Roman  Grygierek

Roman Grygierek

managing director, member of the board, INIS


12:55-13:15

Jak przechytrzyć AdBlocka i zarabiać więcej na reklamie online?#

Omówimy top 3 sposoby na  przechytrzenie AdBlocka, a część z nich zobrazujemy case study.

Paweł  Treściński

Paweł Treściński

wiceprezes i dyrektor sprzedaży, YieldRiser


Sala C

11:40-12:00

Jak nowy standard pomiaru internetu może wspomóc rozwój Twojego biznesu#

Z początkiem 2016 roku PBI wprowadza na rynek nowy standard pomiaru widowni internetowej. Jest to badanie PLaNET realizowane we współpracy z GfK. Jakie funkcjonalności nowego badania będą szczególnie przydatne dla przedsiębiorców działających w internecie? Jak wesprą rozwój ich przedsięwzięć biznesowych?

Andrzej  Garapich

Andrzej Garapich

prezes zarządu, Polskie Badania Internetu


12:05-12:25

Efektywne kampanie wielokanałowe#

Sposoby korzystania z internetu ciągle się zmieniają a najbardziej widocznym trendem jest coraz częstsze korzystanie z wielu urządzeń, szczególnie ze smartfonów. Ścieżka konsumenta w internecie jest coraz bardziej skomplikowana i marketerzy mają przed sobą poważne wyzwanie. W trakcie prelekcji odpowiem m.in. na pytania:

- jak prowadzić kampanie i mierzyć ich efektywność w świecie wielokanałowym?
- jaką wartość przypisać poszczególnym kanałom?
- jak często proces zakupu online rozpoczynamy na jednym urządzeniu, a kończymy na innym?

Damian  Huba

Damian Huba

sales manager, Google


12:30-12:50

Wygrywa ten, kto mądrze wykorzysta dane#

Mądrość marketera nie polega na tym, że posiada dane. Prawdziwa mądrość polega na tym, że wie, jak te dane efektywnie wykorzystać w swoich działaniach reklamowych.  Czyli słów klika o tym, jak połączyć teorię i praktykę.

Kamil  Grześkowiak

Kamil Grześkowiak

senior programmatic specialist, Amnet


12:55-13:15

Interactive Content Marketing – jak zwiększyć efektywność działań content marketingowych poprzez interaktywne treści oraz aplikacje#

Do największych wyzwań, które stoją przed Content Marketingiem na rok 2016 należą m.in. tworzenie angażującego contentu i mierzenie jego efektywności. Celem powyższej prezentacji jest ukazanie nowego spojrzenia na Content Marketing, który dzięki nowoczesnym technologiom pozwala zaangażować użytkowników i generować leady!


13:15-14:00

Obiad/Networking#

Sala A+B+C

14:00-14:40

Panel: Perspektywy rozwoju reklamy digital w Polsce ze szczególnym uwzględnieniem rynku programmatic#

Swój punkt widzenia przedstawią przedstawiciele reklamodawców, wydawców, agencji oraz dostawców technologii. Będziemy rozmawiać o potrzebach rynku. O tym w jaki sposób i w którym kierunku podąża branża. Czy prawdziwe są tezy o wypieraniu przez technologię pracy człowieka.

Prowadzący

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad


Paneliści

Agata  Jaworska

Agata Jaworska

digital manager, OMD Media Direction


Michał  Hejka

Michał Hejka

business & product development director, IDMnet

Mikołaj  Twardowski

Mikołaj Twardowski

big data solutions manager, Grupa Wirtualna Polska


14:40-16:40

Using data to improve the efficiency of digital marketing campaigns. Case study examples from around the World#

 prezentacja w języku angielskim

 

 

 


 

- Programmatic get Millennials Fired Up for KFC´s Hot and Cheezy Burger (Malaysia) FAST FOOD/RETAIL

 


 

- Tokopedia’s Beyond the Banner by Iris Worldwide Indonesia (Indonesia) RETAIL/E-COMMERCE

 


 

- Bonnington's Irish Moss Flu Tracker (Australia) PHARMA

 



- BGH’s "My Home is an Oven (Argentina) HOME APPLIANCES

 


 

- Falck Denmark's "Cause for alarm?" (Denmark) SERVICES

 



- Lexus "Beyond Utility 1000 to 1"  (USA) AUTOMOTIVE

 



- Vodafone’s India’s Quickest Recharge Unit (India) TELECOM

 

Hando  Sinisalu

Hando Sinisalu

Founder & CEO, Best Marketing International


16:40-17:00

Zakończenie konferencji #

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl