NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Kemish Miegoń_mexad Prele AU Hando Geyer Nano Brzezinski/Kazimierczak Sawa Dyba Garapich Teodorczyk

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Tomasz  Brzeziński

Tomasz Brzeziński

business development director, Netsprint

Odpowiada za obszar performance marketingu, głównie Adkontest eCommerce, Adfocus oraz Data Scientist. Pracuje w Netsprint od 2015 roku, wcześniej był dyrektorem ds. analiz i ramówek w telewizyjnym koncernie A+E Polska. W latach 2005 – 2012 w biurze reklamy Polsat Media był dyrektorem ds. badań i analiz oraz kierował działem planowania programowego. W latach 2002-2005 był współautorem cyklicznego raportu o rynku reklamowym we współpracy z CR Media Consulting. Wcześniej pracował jako dyrektor ds. badań i analiz w domu mediowym OMD. Absolwent kierunku Metody Ilościowe i Systemy Informacyjne w Szkole Głównej Handlowej. Certyfikowany trener biznesu, fan strategicznych gier planszowych.

Adam Dyba

Adam Dyba

head of programmatic, 4Finance

Problematyką marketingu internetowego oraz reklamy w sieci zajmuje się od 1997 roku. Twórca i założyciel IDMnet pierwszej w Polsce agencji mediowej zajmującej się tylko reklamą internetową, która przekształciła się w internetową sieć reklamową. Pracował także w ClickAd, gdzie realizował proces transformacji z brokera do agencji performance marketing. Współtwórca sieci afiliacyjnej Afilo oraz sieci reklamy w grach i wokół gier AdAction. Autor wielu publikacji na temat reklamy webowej. Budował strategię promowania się w internecie dla takich klientów jak Jobpilot.pl, Trader.pl, LUKAS Bank, OTTO. Poza pracą prowadzi zajęcia z marketingu internetowego na Uniwersytecie Warszawskim na Wydziale Dziennikarstwa on-line. Obecnie Head of Programmatic 4Finance. Zainteresowania: reklama, turystyka górska, wycieczki rowerowe, dobre wina, smooth jazz.

Andrzej  Garapich

Andrzej Garapich

prezes zarządu, Polskie Badania Internetu

Znawca mediów elektronicznych i internetu. Od 2005 pełni funkcję prezesa zarządu spółki Polskie Badania Internetu – organizatora i właściciela projektu Megapanel – standardu badań oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce. Za jego kadencji Spółka PBI uruchomiła kilkadziesiąt projektów badawczych, związanych z wykorzystywaniem sieci w życiu codziennym, w reklamie i marketingu.  Jest przewodniczącym Rady  Badania Megapanel PBI/Gemius a także arbitrem Komisji Etyki Reklamy, członkiem Rady Programowej Porozumienia na Rzecz Umiejętności Cyfrowych przy MAiC.  Był członkiem Rad Programowych szeregu konferencji dotyczących badań i internetu. Autor kilkudziesięciu artykułów i publikacji na temat badań internetu i marketingu internetowego. Wykładowca Collegium Civitas, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz uczelni Łazarskiego. Wielokrotnie występował także na polskich i międzynarodowych konferencjach dotyczących internetu, badań oraz marketingu internetowego.

Christian  Geyer

Christian Geyer

chief executive officer, Nano Interactive

As Chief Executive Officer (CEO) and Co-Founder of Nano Interactive, Christian is responsible for the company’s development worldwide. Since 2014 he is driving growth making Nano Interactive a market leader in Search Retargeting. With a wealth of experience related to more than 15 years in digital marketing Christian is a seasoned executive in the industry. From 2001 to 2013 he was responsible for the business of former ValueClick (now: Conversant) in Germany, Austria and Switzerland where he served as General Manager. During this time he added databased solutions to ValueClick’s European portfolio.

Roman  Grygierek

Roman Grygierek

managing director, member of the board, INIS

W Emailingowej Sieci Reklamowej nadzoruje rozwój technologiczny oraz współpracuje bezpośrednio z kluczowymi klientami INIS doradzając im w zakresie kompleksowej obsługi kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Autor licznych publikacji biznesowych i branżowych. Szkoli klientów i agencje. Prelegent podczas ogólnopolskich konferencji szeroko pojętej branży marketingowej.

Kamil  Grześkowiak

Kamil Grześkowiak

senior programmatic specialist, Amnet

Senior Programmatic Specialist w  Amnet, Trading Desku Dentsu Aegis Network W Polsce.  Od ponad dwóch lat doradza, planuje i prowadzi kampanie programmatic dla największych klientów:  Microsoft, Intel, Ferrero, General Motors, Agata S.A. Aktywnie wspiera rozwój działań programatycznych w rejonie CEE.

Michał  Hejka

Michał Hejka

business & product development director, IDMnet

Z Grupą ZPR S.A. związany od 2007 roku, początkowo w dwóch spółkach: IDMnet i TIME. Od 2008 w IDMnet objął stanowisko dyrektora ds. badań i rozwoju, a następnie dyrektora operacyjnego. W 2010 roku połączył tę funkcję z funkcją prezesa zarządu w spółkach Afilo i AdAction. W 2013 roku zrezygnował z tych stanowisk, by zająć się tworzeniem działu  Broker TV. Obecnie jest wiceprezesem zarządu IDMnet oraz zasiada w zarządzie spółki Accorp. Wcześniejsze doświadczenia zawodowe to praca w domu Mediowym OMD (obecnie Omnicom Media Group) oraz w Centrum monitorowania Rynku. Jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej.

Damian  Huba

Damian Huba

sales manager, Google

Sales Manager w zespole DoubleClick, technologicznym ramieniu Google. Odpowiedzialny jest za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej, gdzie na co dzień współpracuje z trading deskami, agencjami i marketerami, którym pomaga w pełni wykorzystywać możliwości platformy DoubleClick. Od kilku lat związany z marketingiem internetowym. Specjalizuje się w performance marketingu, analityce internetowej i strategiach marketingowych. Członek grupy roboczej ‚Programmatic’ przy IAB Polska. Wcześniej wykładowca marketingu internetowego na AGH w Krakowie.

Agata  Jaworska

Agata Jaworska

digital manager, OMD Media Direction

Digital Manager w domu mediowym OMD Media Direction, z którym jest związana od 8 lat. Podczas swojej pracy miała okazję z powodzeniem realizować kompleksowe projekty z zakresu marketingu digitalowego dla takich klientów i marek jak: Polkomtel, Unilever, PepsiCo, Sony Mobile Communication, Sony Playstation, Canon i wiele innych. Poza codzienną pracą z klientami z pasją szerzy zdobytą wiedzę w agencji w ramach różnych inicjatyw.

Iwona  Kaźmierczak

Iwona Kaźmierczak

business development director, Netsprint

Zarządza Netsprint DMP - jedną z największych polskich platform przetwarzających dane do kampanii reklamowych, Netsprint Audience Report i Netsprint Search. Iwona Kaźmierczak posiada certyfikat PMP (Project Management Professional - jeden z ważniejszych certyfikatów z zarządzania projektami uznawanych na całym świecie) i jest członkiem PMI (Project Management Institute). W Netsprint od  2008 roku. Rozpoczęła pracę na stanowisku młodszego kierownika projektów, stopniowo awansując na wyższe pozycje. Po niecałych 4 latach pracy objęła stanowisko dyrektora Działu Projektów i Utrzymania. Rok później przejęła także rolę dyrektora rozwoju biznesu. Jest absolwentką dwóch kierunków studiów dziennych na Politechnice Białostockiej: Informatyki oraz Zarządzania i Marketingu. Pasjonują ją podróże i fotografia, którym poświęca cały wolny czas.

Steve  Kemish

Steve Kemish

Managing Partner, Junction Agency. Lecturer, IDM. Keynote speaker

A multi award-winning marketer with nearly twenty years of experience in all aspects of digital marketing. His passionate and insightful approach has gained him numerous industry awards. In recent years his work has seen wins at the B2B Marketing awards (5 times) Database Marketing awards (twice), New Media Age awards, Revolution Digital Marketing awards, CRN awards, IDM Marketing awards, Professional Publishers Associations awards and the DMA awards. At Junction he is part of a teams of experience and passionate marketers who help brands on demand generation and brand awareness using on and offline techniques. He has worked on digital marketing and strategy with many global brands including Motorola, Cisco, ITV, Lego, Skype, British Airways and Oracle. A highly regarded speaker, lecturer and writer, Steve has worked with the Institute of Direct Marketing (IDM) since 2004 on various courses and events and has been invited to speak throughout the world on the subject of digital marketing. He was appointed a Fellow of the IDM in early 2009, making him one of their youngest ever appointments. As well as his role at Junction he is an IDM tutor, a member of the IDM Digital Council, a guest lecturer at various British universities and a Superbrands judge.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Przemysław  Matyjaszczyk

Przemysław Matyjaszczyk

sales director, 4screens

Sales Director w 4screens, firmie specjalizującej się w dostarczaniu narzędzi do tworzenia interaktywnych treści oraz aplikacji zwiększających efektywność działań content marketingowych. Z branżą internetową związany jest od 8 lat. Wcześniej w Gazeta.pl (Agora S.A.), gdzie pracował na stanowisku m.in. kierownika sprzedaży. Kierował również Agencją Marketingu w Wyszukiwarkach SearchLab (Agora S.A.), w której odpowiedzialny był za rozwój polityki produktowo – sprzedażowej. Następnie pełnił stanowisko E-commerce managera w Groupe SEB Polska, gdzie odpowiadał za strategię widoczności w sklepach internetowych w Polsce, takich marek jak Tefal, Rowenta, Krups i Moulinex. Przez ostatnie 2,5 roku pracował m.in. na stanowisku Sales Directora w Agencji Whites. Przemysław Matyjaszczyk jest Absolwentem Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu.

Arkadiusz  Miegoń

Arkadiusz Miegoń

country manager, Mexad

Pasjonat nowych technologii, od ponad 10 lat w branży digital. Autor publikacji branżowych. Obecnie odpowiada za polski oddział globalnej firmy technologicznej, która umożliwia egzekucję mediów w modelu zautomatyzowanym. Weekendy, tak dla odmiany, spędza jako wykładowca z dziedziny planowania mediów w Centrum Kształcenia Podyplomowego Akademii im. Leona Koźmińskiego.

Judyta  Mojżesz-Zimonczyk

Judyta Mojżesz-Zimonczyk

head of PR & marketing, INIS

Od siedmiu lat związana z marketingiem i public relations, a od czterech lat w branży e-mail marketingowej. W INIS prowadzi działania z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej firmy oraz szeroko rozumianego marketingu. Autorka licznych publikacji branżowych. Należy do grona szczęśliwców, dla których praca jest ich pasją.

Maciej  Sawa

Maciej Sawa

chief commercial officer, Cloud Technologies

Chief Commercial Officer w Cloud Technologies, największej hurtowni Big Data w tej części Europy, specjalizującej się w analityce i monetyzacji danych. Menedżer z kilkunastoletnim, międzynarodowym doświadczeniem w obszarze sprzedaży, zdobytym w Wielkiej Brytanii, Niemczech, we Włoszech i w Polsce. Od ponad 8 lat związany z branżą reklamy internetowej, wcześniej związany m.in. z myThings, Zanox.de, DMGT (Daily Mail Global Trust & MailOnline group) oraz mainADV. Specjalizuje się w zagadnieniach marketingu efektywnościowego, automatycznego zakupu reklam online oraz e-mail marketingu. W Cloud Technologies odpowiada za pozyskiwanie nowych klientów oraz tworzenie strategii sprzedażowej.

Hando  Sinisalu

Hando Sinisalu

Founder & CEO, Best Marketing International

Hando Sinisalu is marketing journalist, researcher, conference speaker and producer. He is the founder and CEO of Best Marketing International, the leading marketing conferences producer in Europe. Hando has produced and managed over 200 conferences in 30 countries, he has experience in both content creation and event/business management. Hando collects and analyses digital marketing case studies, he is producer of The Best of Global Digital Marketing Show and editor of IAB Europe´s Digital Advertising Yearbook DAY 2013. He is an official representative of Cannes Lions Festival in Estonia, Director of Balticbest Advertising Festival and co-author of “The Best of Global Digital Marketing: The Storybook” published in 2014.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Grzegorz  Śliwa

Grzegorz Śliwa

CEO, MyLED

Posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji kampanii reklamowych oraz dużą wiedzę na temat komunikacji digital OOH i wykorzystywania nowych technologii w marketingu.  
W firmie MyLED odpowiada za kontakt z media plannerami i marketerami z agencji reklamowych oraz domów mediowych, a także organizuje i zarządza działem handlowym. Doświadczenie zawodowe i wiedza wraz z doskonałymi umiejętnościami interpersonalnymi, pozwalają mu skutecznie realizować cele MyLED oraz innowacyjne projekty reklamowe z obszaru digital out of home. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Tomasz  Teodorczyk

Tomasz Teodorczyk

CEO, Bidlab

Z branżą reklamy internetowej związany od 2006 roku. Karierę zaczynał w ARBOmedia Polska. W latach 2007-2012 wdrażał na polskim rynku innowacyjne rozwiązania predykcyjnego targetowania behawioralnego niemieckiej firmy nugg.ad. Odpowiadał za całość relacji z klientami, domami mediowymi i wydawcami, co istotnie przyczyniło się do rozwoju w Polsce sprzedaży powierzchni reklamowej w modelu audience buying. Współtwórca Humanway – innowacyjnego systemu do rekrutacji online oraz Instream Media – sieci reklamy video. Obecnie prezes zarządu w Bidlab –niezależnego Trading Desk, specjalizującego się w zakupie mediów i optymalizacji kampanii reklamowych w modelach Programmatic i RTB.

Paweł  Treściński

Paweł Treściński

wiceprezes i dyrektor sprzedaży, YieldRiser

Z rynkiem mediowym związany od 15 lat. Ekspert reklamy on-line ze szczególnym uwzględnieniem obszaru programmatic. Obecnie wiceprezes i dyrektor sprzedaży YieldRiser -  międzynarodowego eksperta w dziedzinie optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie. Spółka optymalizuje ponad 100 witryn z Polski oraz zagranicy i ma na swoim koncie więcej niż miliard odsłon miesięcznie.  W YieldRiser odpowiada za business development,  sprzedaż oraz rozszerzanie portfolio witryn. Doświadczenie zawodowe zdobywał m.in. w  „Pulsie Biznesu” na stanowisku Product Managera czy w „Amconex Sp.z o.o.”. Był szefem Biura Reklamy wydawcy „21 wieku" oraz w wydawnictwie tygodnika „M jak Miłość".

Mikołaj  Twardowski

Mikołaj Twardowski

big data solutions manager, Grupa Wirtualna Polska

Z Grupą WP związany od 2014 roku. Odpowiada za rozwiązania i produkty reklamowe GWP oparte o wykorzystanie narzędzi do analizy dużych i różnorodnych zbiorów danych (tzw. big data). Współtwórca strategii Grupy Wirtualna Polska w zakresie zwiększania efektywności reklamy, dzięki wykorzystaniu zasobów Spółki (informacji o zachowanych użytkowników i analiz big data) w celu lepszego dopasowania przekazu reklamowego do profilu użytkownika. W ramach tej strategii w 2014 roku Grupa wprowadziła m.in. optymalizację produktu mailingowego oraz display. Autor koncepcji I wdrożenia platformy audience’owej (DMP – data management platform) GWP. Wcześniej pracował dla Acxiom Polska na stanowisku Product and Solutions Leader. Ukończył kierunek Bankowości i Finansów w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

Paweł  Żelazik

Paweł Żelazik

brand solutions sales manager CEE, Adform

16 lat doświadczenia w projektach interaktywnych i marketingowych. Praktyczna znajomość technologii multimedialnych oraz IT. Konsultant zarządzania strategicznego i działań marketingowych.