NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Kemish Miegoń_mexad Prele AU Hando Geyer Nano Brzezinski/Kazimierczak Sawa Dyba Garapich Teodorczyk

Firmy

4screens specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi do tworzenia interaktywnych treści, oraz aplikacji dostępnych na wielu ekranach (mobile, desktop, TV ). Dzięki rozwiązaniom 4screens możemy zwiększyć efektywność działań content marketingowych, pozyskiwać leady oraz angażować użytkowników w czasie rzeczywistym na urządzeniach mobilnych.


  Adform działa na polskim rynku od maja 2014 roku oferując kompleksową platformę Programmatic  dla domów mediowych, reklamodawców i wydawców. W portfolio produktów znajdują się między innymi: DSP, SSP, DMP, TPAS. Firma oferuje również usługi związane z kreacją i produkcją formatów Rich Mediowych. Założona w Danii w 2002 roku firma prowadzi obecnie działalność w 15 krajach: w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji, Danii, Norwegii, Finlandii, Hiszpanii, Włoszech, Holandii, Belgii, Czechach, Polsce, na Litwie i na Białorusi, zatrudniając ponad 650 osób. Więcej informacji można znaleźć na stronie http://www.adform.com  lub http://www.twitter.com/adforminsider.

 

Bidlab jest niezależnym Trading Desk, działającym w modelu programmatic. Bidlab jest w stanie konkurować z takimi rozwiązaniami jak Google Adwords pod kątem efektywności kosztowej. Dzięki unikalnej strategii łączenia danych behawioralnych z dopasowanymi kontekstowo mediami, Bidlab w istotny sposób obniża stratę mediową związaną z masowym zakupem reklamy display. Firma oferuje rozwiązanie dla wszystkich agencji i domów mediowych, które na bazie stabilnej technologii i transparentnego dostępu do ekosystemu RTB chcą budować i rozwijać swoje kompetencje w obszarze programmatic media buying.

Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii, specjalizująca się w analityce i monetyzacji Big Data. Założona w 2011 roku przez Piotra Prajsnara. Jest liderem rynku Europy Środkowo-Wschodniej w segmencie Big Data marketingu. Spółka stworzyła największą w tej części świata platformę DMP, w zasięgu której znajduje się ponad 70 mln urządzeń, 20 mln realnych użytkowników oraz 500 tys. witryn. Dziennie przetwarza ona ponad 5 TB surowych danych w Smart Data. Nieprzerwanie od 2014 roku Cloud Technologies znajduje się w grupie najszybciej rosnących spółek na giełdzie NewConnect. W tym roku planuje transfer na parkiet główny.

 

DoubleClick by Google is an integrated ad technology platform that enables agencies and advertisers to more effectively create, manage and grow high-impact digital marketing campaigns. DoubleClick Digital Marketing brings together world-class solutions to help buyers run holistic digital marketing programs across multiple channels. These solutions work together, accessible from a single UI and workflow, which helps buyers run digital marketing programs across multiple channels.

 

  INIS jako Emailingowa Sieć Reklamowa zapewnia kompleksową obsługę kampanii reklamowych nastawionych na efekt. Codziennie realizujemy ponad 30 mln wysyłek do osób o określonych cechach demograficznych i zainteresowaniach. Naszym partnerom rekomendujemy najlepsze spersonalizowane rozwiązania. Wygenerowaliśmy ponad 830 000 leadów i sprzedaży, zarobiliśmy dla naszych klientów ponad 16 mln złotych w 2015 r. Rozliczamy się za przekierowanie na stronę, leady kontaktowe, sprzedaż.


MyLed to zintegrowana w całej Polsce sieć ekranów ledowych z platformą internetową do realizowania i zarządzania kampaniami w cyfrowym outdoorze. MyLed nie stawia nowych nośników, lecz konsoliduje ekrany już istniejące. Integracja w jednym systemie technologicznym umożliwia łatwą i szybką realizację kampanii ogólnopolskich. Internetowa platforma pozwala użytkownikom na samodzielne planowanie, realizację i modyfikację kampanii w czasie rzeczywistym. Użytkownik może on-line wgrać własny spot, ustalić czas emisji, dobrać standard i lokalizację nośników oraz automatycznie wygenerować raport.

 

Nano Interactive is Europe’s leading provider for search- and intent-based targeting solutions. The online marketing company works for more than 500 clients in over 30 countries. With its proprietary technology Nano Interactive enables advertisers to deliver their display, video and mobile branding campaigns on the specific search behavior of the users. Basis are about 500 million anonymized user profiles that contain information about the search behavior of the users. Nano Interactive currently employs around 40 people in its offices in Starnberg, London, Paris, Warsaw and Istanbul.

 

Netsprint lider marketingu technologicznego, współtworzy polski ekosystem reklamowy w obszarach: reklamy kontekstowej: Adkontekst - największa polska sieć reklamy kontekstowowo-behawioralnej, content marketingu: ContentStream - największa w Polsce sieć content marketingu, audience targetingu: platforma DMP Netsprint Audience, personalizacji: silnik rekomendacji Netsprint Adserver i moduł Related Content, e-commerce: dotarcie do nowych klientów i dynamiczny retargeting Adkontekst eCommerce (w tym RTB Adfocus) oraz wyszukiwarka dla e-sklepów Netsprint Search. Netsprint umożliwia reklamodawcom dotarcie do ponad 90% polskich internautów na wszystkich największych polskich portalach i serwisach tematycznych.

YieldRiser zajmuje się optymalizacją przychodów z emisji reklam graficznych sprzedawanych za pomocą systemów automatycznych, na polskich oraz zagranicznych stronach internetowych. Kieruje usługi do Wydawców, którym oferuje zarządzanie i optymalizację sprzedaży automatycznej przy zastosowaniu kilku platform sprzedających, m.in. Ad Exchange i SSP. Yield Riser konfiguruje i optymalizuje je pod konkretne strony i rynki, na których witryny funkcjonują. Dodatkowo małym stronom, które pracują na systemie Google AdSense, YieldRiser pozwala zarabiać więcej dzięki przepięciu się do innych systemów Google.